maandag 26 mei 2014

Kado 40 jarig huwelijk

Een collega vroeg me of ik een idee had voor een originele manier om geld te geven op het 40-jarig huwelijk van haar ouders. Mijn antwoord: "ik heb een keer voor iemand paspoorten gemaakt, en dat bleek een groot succes. Ik heb de bestanden nog op de computer staan, dus als je interesse hebt..."

Na haar een paar keer flink lastig gevallen te hebben voor foto's en info kon ik een week voor het af moest zijn aan de slag. Hieronder het resultaat, van wat ook deze keer een leuk en origineel kado bleek te zijn. En vooral erg toepasselijk omdat haar ouders hun gezin meenamen op citytrip naar Marrakesh. (Dat verklaard gelijk de laatste pagina in het tweede paspoort!)



Op de postzegeltjes staan de afbeeldingen van de twee dochters, it's all in the details ;)

Wat gezins- en trouwfoto's.

De rand van de koffer had een inkeping in de pagina, waarin het echte envelopje gestoken zat, met het geld.



In de bovenrand van de koffer zat een inkeping waarin een extra afdruk van de polaroid en dia-strips met trouwfoto's (zie eerste paspoort) gestoken zaten.


Het was nog best een klus, ook al had ik het grootste deel van de paspoorten al in de computer staan. Maar het is nog steeds een erg leuk design en ik was dan ook trots en blij om te horen dat mijn collega en haar ouders het een geslaagd kado vonden!

Tot de volgende blog,
Laura

4 opmerkingen:

  1. ziet er wederom super mooi uit. Kan mij voorstellen dat ze erg blij waren. xx sab

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harstikke leuk, weer een hoop werk maar je hebt er wel eer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is net of wij dit eerder gezien hebben. Een perfecte uitvoering weer.
    Gefeliciteerd met dit kado.

    Pap en Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag,
    Is er een manier dat ik die bestanden van U overneem en kan gebruiken en aanpassen. Dat zou ik heel graag willen om voor mijn man een paspoort te maken voor zijn 50e verjaardag.
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen